1709 - Kerk zijn: Jongerendienst 25 februari 2024

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 04 februari 2024

In de jongerendienst van zondag 25 februari staat het getal 1709 in de spotlights.
Dit keer een getal dat op een speciale manier verbonden is aan onze kerk; heb jij al gezien hoe?

Alle mensen die naar de kerk gaan, jong of oud, zijn óók aan elkaar verbonden. Hoe verschillend we ook kunnen zijn, samen vormen we de kerk. Tijdens deze dienst staan we stil bij hoe wij samen, jong en oud, voor elkaar klaar kunnen én moeten staan. Waarbij het streven is om de kerkgemeenschap levendig te houden, generatie op generatie. Maar hoe ga je eigenlijk met alle verschillende ideeën en wensen om? Hoe kunnen we er samen voor zorgen dat de kerk een plek is waar iedereen zich thuis voelt?
Dominee de Ruiter zal tijdens deze dienst ingaan op het thema ‘Kerk zijn’; de muzikale begeleiding wordt verzorgd door onze eigen band. Wees van harte welkom, zowel jong als oud!