Orgelconcert 22 mei 2021

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 16 april 2021

Op zaterdag 22 mei (aanvang 19:30) hopen we weer een orgelconcert te houden op ons Mense Ruiter orgel. Dit concert wordt uitgevoerd door een aantal organisten uit de regio, u kent deze opzet reeds als het noaber-concert. U kunt voor deze avond verzoeken indienen t/m 8 mei. Dit kan door een mail te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  De aanvraag kan een bewerking zijn op een geestelijk lied, maar het kan ook een ander mooi stuk zijn.
De deelnemende organisten zijn Peter te Velde, Gertjan Averesch, Gert-Jan Korpershoek, Frits Berkhoff, Herman Kippers en Arinda Engberts. De bedoeling is om de genoemde organisten 2 stukken te laten spelen.
Indien het op de datum van het concert weer toelaatbaar is volgens het Corona beleid, streven we ernaar om de mogelijkheid te bieden het concert in de kerk bij te wonen. Mocht dit nog niet het geval zijn dan wordt het een online concert, live uitgezonden via de bekende media van onze kerk. Nader bericht hierover volgt. We zien uit naar uw aanvragen, uw mogelijke komst of uw online deelname aan dit concert.