Geef vandaag voor de kerk van morgen

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 17 januari 2021

Start Actie Kerkbalans 2021: Geef vandaag voor de kerk van morgen. De jaarlijkse actieperiode van Actie Kerkbalans gaat in januari weer van start. Het thema is ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen.’ Wist u dat Kerkbalans de grootste fondsenwerfactie van het land is? Door het hele land vragen plaatselijke kerken en parochies aan hun leden om een financiële bijdrage over te maken. Deze maand valt ook bij u de brief voor Kerkbalans op de mat. Doet u ook weer mee? Zoals u weet, krijgt de kerk geen subsidies en is dus volledig afhankelijk van de bijdrage van betrokken kerkleden zoals u. Is de kerk voor u ook een plek van ontmoeting en inspiratie? Doe mee aan Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier ruimhartig in. Eind januari zullen een groot aantal vrijwilligers de brieven bezorgen en weer bij u ophalen. Mocht u elkaar om een of andere reden mislopen dan kunt u contact opnemen met een van de kerkrentmeesters (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of tel. (0547) 78 54 81, Jeroen Steenbergen). Dan zorgen wij ervoor dat uw toezegging alsnog wordt opgehaald.

Helpt u mee?
Vrijwilligers zijn druk in de weer om Kerkbalans goed voor te bereiden. In totaal is onze gemeente verdeeld in een 45-tal kerkbalanswijken. In veel van deze wijken is al jaren dezelfde vrijwilliger actief met het wegbrengen en ophalen van de enveloppen. We hopen ook dit jaar weer een beroep op jullie te mogen doen. Daarnaast zoeken we ook nog mensen die ons kunnen en willen helpen. Heeft u hier een paar uur voor over? Neem dan contact op via de mail met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.