Corona update 10 oktober 2020

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 11 oktober 2020

Kerkdiensten:
De kerkenraad heeft besloten om het dringende advies van maximaal 30 aanwezigen in een dienst over te nemen. Zolang dit maximum geldt, zal komende zondagen ook de mogelijkheid worden geboden om de diensten in het Dienstgebouw te volgen. De aanmeldingen zullen over het Kerkgebouw en het Dienstgebouw worden verdeeld.

U kunt zich op de gebruikelijke wijze aanmelden voor de diensten (https://aanmelding.hervormd-enter.nl / email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. / tel: 06-44406546). In de mail met de uitnodiging voor de dienst zal worden vermeld op welke locatie, Kerkgebouw of Dienstgebouw, u welkom bent.

Mondkapjes:
De landelijke kerk adviseert dringend om bij het in- en uitgaan van de kerk en andere kerkelijke gebouwen een mondkapje te dragen. De kerkenraad heeft dit advies overgenomen en dringt er dus bij u op aan om bij het in- en uitgaan van de kerk en andere kerkelijke gebouwen een mondkapje te dragen