Zondag 11 oktober extra diensten i.v.m. nieuwe coronarichtlijnen

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 09 oktober 2020

De kerkenraad heeft besloten om de nieuwe richtlijn van maximaal 30 aanwezigen in een dienst over te nemen. Aangezien er veel meer aanmeldingen zijn en we zo min mogelijk mensen teleur willen stellen wordt in het Dienstgebouw de mogelijkheid geboden om mee te kijken met de dienst in de kerk. Het Heilig Avondmaal zal ook in het Dienstgebouw worden bediend. Bovendien zal er s ochtends om 9:00 uur en om 11:00 uur een dienst worden gehouden. Op deze manier kunnen zoveel mogelijk mensen een dienst met bediening van het Heilig Avondmaal bijwonen.
U kunt zich op de gebruikelijke wijze aanmelden voor de diensten (via de link op de site / per E-mail of tel: 06-44406546). In de mail met de uitnodiging voor de dienst zal worden vermeld hoe laat en op welke locatie, Kerk of Dienstgebouw, u welkom bent.

Het zou kunnen dat na het overleg met minister Grapperhaus vandaag de richtlijnen nog wijzigen waardoor er misschien meer of minder mogelijkheden zijn voor het houden van kerkdiensten. Houd daarom Facebook en website van onze gemeente in de gaten voor het geval de plannen wijzigen.

Houd moed – heb lief.
Namens de kerkenraad, scriba Herman Assink