Openluchtdienst 7 juli 2024

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: donderdag 27 juni 2024

Zondagavond 7 juli openluchtdienst bij de kerk. Zondagavond is er samen met de Gereformeerde Kerk een openluchtdienst bij ons eigen kerkgebouw. We hebben dit keer voor deze locatie gekozen om als gemeente meer zichtbaar te zijn naar het dorp. Voor heel wat Entenaren is de drempel van ons kerkgebouw nog te hoog. Wellicht durven uw buren of vrienden toch aan te schuiven,  als u ze uitnodigt voor de openluchtdienst bij de kerk. We lezen het wonderlijke verhaal uit Genesis 6 over de godenzonen die de dochters van de mensen huwen. Met een knipoog naar de komende EK-finale is het thema: ‘De godenzonen van… (en vul dan het team maar in wat volgens u de EK-finale gaat winnen).

We willen u vragen een eigen krukje, stoel of handdoek mee te nemen om op te gaan zitten. De dienst begint – zoals gebruikelijk – iets voor 19.00 uur met wat liederen voorafgaand aan de eigenlijke dienst. Na afloop van de dienst kunnen we met elkaar napraten onder het genot van een kopje koffie, thee of fris. Weet u van harte welkom! En denk er eens over na of u ook iemand mee zou kunnen nemen naar deze openluchtdienst.