Kerkpleinmarkt 2024

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: woensdag 28 februari 2024

Op D.V. zaterdag 25 mei hopen wij als gemeente weer onze Kerkpleinmarkt te houden! Dit jaar wordt alweer de tiende editie! Op deze dag zal ook de Ganzenmarkt weer plaatsvinden. Wij kijken als organisatie met veel dankbaarheid terug op de afgelopen jaren waarbij we Gods zegen mochten ervaren. Het waren stuk voor stuk prachtige dagen met veel gezelligheid en mooie ontmoetingen. We hebben alweer nieuwe leuke ideeën voor deze editie maar daarvoor hebben we jullie allemaal natuurlijk wel nodig!

Wat is nodig voor de Kerkpleinmarkt:

-spullen en bijvoorbeeld pakketten die kunnen worden aangeboden als prijs bij het Rad van Avontuur    (mogen worden ingeleverd bij Willy Kroeze, Groengronden 3)

-spullen, speelgoed, boeken etc. die geschikt zijn voor de verkoop (inleveren tijdens de inzamelochtenden of neem contact op met Rutger Beverdam)

-stekjes van tuin-, moestuin- en kamerplanten voor de verkoop. Heb je groene vingers: lekker aan de slag met zaaien en kweken! (voor info vraag Henk van de Riet)

-vrijwilligers die ons op 25 mei willen helpen met de verkoop en/of hulp bij de diverse activiteiten

-vrijwilligers die op 25 mei aanwezig zijn om er samen een prachtige dag van te maken!

Dus houd deze dag vrij in je agenda en volg onze Facebook pagina, Instagram pagina, de Kerkelijk Meeleven en het kerkblad de komende tijd! Of meld je nu vast aan via ons emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Samen aan de slag voor een fantastische dag!