Kerkpleinmarkt op zaterdag 13 mei 2023

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 26 maart 2023

Op D.V. zaterdag 13 mei hopen wij met elkaar weer een gezellige Kerkpleinmarkt te houden. Wat is er nodig om ook deze Kerkpleinmarkt weer te laten slagen? Allereerst rommelmarktspullen, speelgoed, spelletjes en boeken voor de verkoop. Op zaterdagochtend 29 april van 9:00 tot 10:00 uur is er weer een inzamelochtend aan de achterzijde van de Bron. (naast de garage van de fam Geuze)
En stekjes van tuin- of kamerplanten, ook van harte welkom! Of moestuinstekjes. De plantjes zijn altijd erg geliefd bij de bezoekers van de Kerkplein- en Ganzenmarkt. De plantjes kunnen ook op de dag van de Kerkpleinmarkt ’s morgens nog worden ingeleverd bij de kraam. En uiteraard hebben we alle hulp nodig op de dag zelf, van opbouwers en afbrekers tot kraamhulpen en lotenverkopers, tieners die hun handen uit de mouwen willen steken bij de Carwash en gemeenteleden die willen helpen bij de kinderactiviteiten en bijvoorbeeld zouden willen schminken.
Kunt u niet op de dag zelf? Ook dan kunt u uw steentje bijdragen aan het slagen van deze Kerkpleinmarkt: taarten, cakes en andere lekkernijen kunnen die de dag van tevoren kunnen worden gebracht. Of bent u goed in bloemschikken? Ook elk jaar weer goed voor een goede verkoop!

Kortom, u begrijpt het: alle hulp is welkom!

Opgeven kan op zondagmorgen 16 april na kerktijd buiten bij de statafels. Hopelijk mogen wij ook dit jaar weer op uw medewerking rekenen? En uiteraard is een bezoek op de dag zelf aan de Kerkpleinmarkt ook van harte aanbevolen! Dit jaar is het de dag erop Moederdag, dus grijp de gelegenheid om een leuk en origineel cadeau te kopen als een mooi bloemstukje of heerlijke cake of taart! Nieuw is dit jaar een uitgebreid aanbod van ansichtkaarten voor diverse gelegenheden en er is een eendjesbak met leuke prijsjes voor de jongste bezoekers. Graag tot dan!