Liefde=Samen (jongerendienst 23 oktober 2022)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: maandag 17 oktober 2022

Herken je dat? Je ouders die actief bezig zijn voor de kerk en veel tijd doorbrengen met andere mensen uit de kerk. De kerk zelf die druk bezig is met catechisatie, 2BYoung en allerlei andere activiteiten. Of de dominee, die tijdens de kerkdienst de nadruk legt op hoe belangrijk het is ‘gemeente’ te zijn. Waarom vinden zij het samen zijn met anderen zo belangrijk, ook in de kerk? En welke rol speelt liefde in dit samen zijn; heb je dat samen zijn echt nodig om te geloven?
In de jongerendienst op zondagavond 23 oktober ’22 zal ds. Breemes spreken over het samen zijn in de kerk en de rol van liefde daarin.
De band JOY zorgt voor de muziek tijdens deze dienst. Voel je welkom om deze dienst samen te vieren!