Kerkdiensten tijdens lockdown (update 21-12-2021)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: dinsdag 21 december 2021

In navolging van het advies van de Protestantse Kerk in Nederland zijn de kerkdiensten t/m 14 januari 2022 alleen via www.kerkomroep.nl te volgen, behalve de ochtenddienst op 1e Kerstdag.
Voor deze laatst genoemde dienst is echter wel aanmelding noodzakelijk. Bij voorkeur meldt u zich aan via http://aanmelding.hervormd-enter.nl  Eventueel kunt u een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of bellen met Erna Grolleman op telefoonnummer 06-44406546.

De avonddiensten worden op de in het kerkblad aangegeven tijden gehouden, dus de Kerstnachtdienst om 21:30 uur, de Oudejaarsdienst om 17:00 uur en de overige avonddiensten om 19:00 uur.
Een uitzondering hierop is de 2e dienst op 2e kerstdag, dit is een middagdienst en begint om 15.00 uur.

Na het weegmoment van de overheid op 14 januari a.s. ontvangt u weer bericht over de wijze waarop de kerkdiensten zullen worden gehouden.