Verdere versoepelingen van de coronamaatregelen

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: donderdag 23 september 2021

Als Hervormd Enter willen we ook gebruik maken van de mogelijkheid voor versoepeling van de coronamaatregelen. Dit betekent dat we vanaf zondag 26 september voor het grootste deel van de kerk de 1,5m maatregel laten vervallen. De 1,5m regel geldt voorlopig nog wel voor de zijbanken links en rechts van het grote middenblok en voor de kleine banken tegen de muur, links en rechts van de preekstoel. Op die manier houden we rekening met kerkgangers die nog graag de 1,5m aanhouden. In de rest van de kerk vervalt dus de 1,5m en worden alle banken benut. Wel vragen we van de kerkgangers om 1 zitplaats vrij te houden tot de buurman/ buurvrouw als deze niet tot het gezin horen.
Om bij een eventueel besmettingsgeval contactonderzoek te kunnen doen zullen kerkgangers voorlopig nog wel bij de ingang geregistreerd worden.
We zijn we als moderamen blij en dankbaar dat er weer mogelijkheden ontstaan om als gemeente samen te komen en we hopen dat u daar allen gebruik van maakt.