Ichtus overstapdienst 2021

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 27 juni 2021

Komende zondag 4 juli is de overstapdienst van Ichtus. We nemen als jongerenkerk afscheid van een aantal kinderen die nu de overstap naar de volwassenendienst gaan maken. Zo’n belangrijk moment willen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Graag willen we jullie iets mee geven voor deze nieuwe levensfase. We lezen daarom het verhaal in Johannes 6:1-13 over vijf broden twee vissen.

En een onverwachte gast komt uit eigen ervaring vertellen over een onvervalst Enters thema ‘Het komt goed… (als je vertrouwt op Jezus)!’ Trouwens, eindelijk kunnen we ook weer gewoon met elkaar zingen! Haal daarom je ouders vanachter de buis en kom het met ons meevieren komende zondag om 9.30u in ons kerkgebouw! Aanmelden vooraf is niet nodig.