Weer meer kerkgangers mogelijk!

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: donderdag 03 juni 2021

Zoals u zult weten nemen de coronabesmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames in snel tempo af. De overheid heeft daarom versoepelingen van de coronamaatregelen doorgevoerd. De Protestantse Kerk in Nederland heeft gisteren bekend gemaakt wat deze versoepelingen betekenen voor de erediensten en andere kerkelijke bijeenkomsten. Voor onze gemeente betekent dit o.a. dat we maximaal 80 kerkgangers in de kerk kunnen ontvangen. Omdat we aanstaande zondag ook weer starten met het gezamenlijk kunnen volgen van diensten in het Dienstgebouw betekent dit dat we totaal 80 + 25 = 105 kerkgangers per dienst kunnen uitnodigen. We zijn blij en dankbaar dat we weer met zoveel broeders en zusters bij elkaar kunnen komen en hopen daarom op uw aller komst/aanmelding!
U kunt zich op de gebruikelijke wijze aanmelden voor de diensten, bij voorkeur via de opgave-knop (rechts) of per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch bij Erna Grolleman (06-44 40 65 46)