Geld geven met de GIVT-app

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: woensdag 03 maart 2021

Wilt u gebruik maken van deze service, dan hebt u de Givt-app nodig. Deze gratis app kunt u downloaden op http://www.Givt-app.net/download of u installeert de Givt-app via de Apple app store of via de Google Play store. Na de installatie van de Givt-app, moet u wat dingen instellen, zoals uw e-mailadres en soms moet u de Givt-app toestemming geven om de camera van uw mobiele telefoon te gebruiken. Daarna kunt u in de Givt-app gemakkelijk één bedrag invoeren om aan de collectes te geven. Om het voor u eenvoudig te houden, is er voorlopig maar één collecte, de opbrengst daarvan wordt door de diaconie en de kerkrentmeesters verdeeld over de doelen die op het normale collecterooster staan. Dus één collecte, maar wel vier doelen! Wilt u daar rekening mee houden met het bedrag dat u geeft?
Na het invullen van het bedrag voor de collecte kiest u onze kerk uit de lijst of u gebruikt in de Givt-app de volgende QR-code: Er wordt voor en/of tijdens de live kerkdiensten op de schermen informatie over de Givt-app getoond. Hebt u problemen met de Givt-app, laat het ons weten via ledenadm@hervormdenter. nl of via het telefoonnummer (0547) 38 29 70, dan zoeken wij samen met u naar een oplossing. Maakt u liever geld over via uw bank? Dat blijft mogelijk, want naast het geven met uw mobiele telefoon kunt u geld overmaken op de bankrekening van Hervormd Enter. Het bankrekeningnummer is: NL96 RABO 0373 7192 48 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Enter.
Voor gemeenteleden die liever geen geld overmaken bestaat er de mogelijkheid om de collectegift (contant of collectebonnen) in een envelop in de brievenbus van de nieuwe pastorie (Werfstraat 1, woonhuis Ds. Geuze) te doen. Zet dan wel op de envelop dat het voor de collecte bestemd is.