Coronamaatregelen (6 november 2020)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 06 november 2020

Alle fysieke kerkelijke bijeenkomsten, behalve de kerkdiensten, zijn komende twee weken afgelast.

In navolging van het advies van de Protestantse Kerk Nederland (PKN) is besloten om de komende twee weken, dus van zondag 8 november t/m zaterdag 21 november, alle fysieke bijeenkomsten af te gelasten, behalve de kerkdiensten. Omdat Ichtus, kindernevendienst en oppas bij de kerkdienst horen gaan deze wel door. Het jeugdwerk voor jongeren tot 18 jaar wordt ook afgelast omdat anders teveel leidinggevenden bij elkaar zijn. Bepaalde bijeenkomsten zoals de kerkelijke vergaderingen en de belijdeniscatechisatie worden online gehouden. Betrokkenen krijgen hiervan bericht.
Er is hiervoor gekozen omdat we als Hervormd Enter de adviezen van de PKN volgen. Bovendien is het aantal besmettingen in de regio Twente erg hoog. Dus een extra reden om voorzichtig te zijn.