De dagboekactie 2020 is weer gestart!

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 25 oktober 2020

Ook dit jaar kunt u weer (dag-)boeken voor volwassenen, voor de jeugd en voor gezinnen met kinderen bestellen. De folder ligt voor in de kerk. Uw bestelling kunt u doen via de site of met het formulier. U deponeert het ingevulde formulier op zondag 25 oktober, 1 november of zondag 8 november in de bus in de hal van de kerk of de brievenbus van Agnes Beverdam, Berghorst 29 te Enter. Bestellingen kunnen uiterlijk worden doorgegeven tot en met maandag 11 november 2020.
Direct bestellen via deze site kan ook, gebruik daarvoor deze link: www.hervormdenter.nl/bestellen

In verband met de coronamaatregelen vragen wij u, als u bestelt met het papieren bestelformulier, ook direct het verschuldigde bedrag te voldoen. Het geld samen met het bestelformulier in een envelop. Bestelt u via de site? Dan graag bij het ophalen gepast betalen.

Uw bestelling kunt u afhalen in het Dienstgebouw op de volgende data:
- donderdag 26 november van 19.00-19.45 uur
- maandag 30 november van 19.00-19.45 uur.

Zit er niet wat voor u tussen, maar u wilt wel een (christelijk) boek, agenda of (scheur-)kalender bestellen? Dan kunt u de titel en schrijver vermelden op het bestelformulier en deponeren in de blauwe bus in de hal, of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  We bestellen bij een christelijke boekhandel, dus er is veel mogelijk.

U steunt ons jeugdwerk toch ook?