Ontvangen Kerkelijk Meelevenbrief (5 april 2020)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 05 april 2020

De afgelopen weken hebben we opnieuw een aantal meldingen ontvangen dat de mailversie van de Kerkelijk Meeleven brief niet ontvangen is. Vanuit eerdere meldingen weten we dat dit vrijwel zeker te maken heeft met de spam-controle door uw provider. Uw provider merkt het aan als spam en daardoor wordt de KM-brief in uw spambox geplaatst. Vaak lost zich dit na enkele weken vanzelf op omdat de provider de filterinstellingen vernieuwd. Beter is nog om in uw spambox aan te geven dat de mail van hervormdenter.nl veilig is. Probeer dit zelf, of met behulp van familie/kennissen in te stellen. Mocht u problemen blijven houden geef dit dan aan door een mail te sturen naar de webredactie (mailadres staat op de site). We zullen dan proberen om u hiermee te helpen.