Dagboekactie 2019 (voor het jeugdwerk)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 26 oktober 2019

De dagboekactie gaat weer van start!

Ook dit jaar kunt u weer (dag-)boeken voor volwassenen, voor de jeugd en voor gezinnen met kinderen bestellen. Eind oktober/begin november worden de folders in de kerk uitgedeeld. Uw bestelling kunt u doen via de site, of u deponeert het ingevulde formulier zondag 27 oktober, 3 november of zondag 10 november in de bus in de hal van de kerk.Bestellingen kunnen uiterlijk worden doorgegeven tot en met maandag 11 november. Direct bestellen kan via deze link: www.hervormdenter.nl/bestellen
U kunt uw bestelling ophalen tijdens een van de ophaalavonden.
Deze zullen zijn in het Dienstgebouw, en wel op: donderdag 28 november van 19.00-19.30 uur en maandag 2 december van 19.00-19.30 uur.
Zit er niet wat voor u tussen, maar u wilt wel een (christelijk) boek, agenda of (scheur-)kalender bestellen? Dan kunt u de titel en schrijver vermelden op het bestelformulier en deponeren in de blauwe ton in de hal, of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  We bestellen bij een christelijke boekhandel, dus er is veel mogelijk.
U steunt het jeugdwerk toch ook?