Hulp gevraagd voor kerktelevisiekijkers op het Reggedal

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: dinsdag 24 september 2019

Met de komst van de schermen in de kerk is het volgen van een kerkdienst op televisie voor de bewoners van Reggedal veranderd. De bewoners hebben nu een extra kastje bij de tv gekregen. Helaas is de werking van het kastje voor sommigen te moeilijk en hebben ze hulp nodig om de tv af te stemmen op de ontvangst van de kerktelevisie. We zoeken daarom een aantal vrijwilligers die op toerbeurt zondags (voor en na de dienst) even bij de bewoners van het Reggedal langs kunnen gaan om de tv goed te zetten. Het gaat hier om +/- vijf bewoners. Voor deze mensen is het heel fijn dat ze zo deel kunnen blijven uitmaken van de gemeente bij de wekelijkse kerkdiensten.
Wil je hierbij helpen? Erg fijn, je hulp wordt zeer gewaardeerd! Tijdsindicatie: we weten dat als je om 9.00 uur begint, je om 9.30 uur in de kerk kunt zitten.
Graag je reactie naar Henk van de Riet, 06-42253408.