Installatie van de kastjes voor de kerktelevisie

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 30 juni 2019

De diaconie is samen met een aantal vrijwilligers druk bezig met het installeren van kerktelevisie kastjes bij gemeenteleden. Met behulp van deze kastjes (ook wel mediaboxen genaamd) is het nu mogelijk om een kerkdienst rechtstreeks op televisie te tonen. Dit is handig voor mensen die geen computer of tablet hebben. U heeft wel internet nodig want zonder internet is het niet mogelijk om een kerkdienst thuis te kijken. Een mediabox kost ongeveer € 30,=. Mocht u ook graag een mediabox willen hebben, neem dan contact op met Henk van de Riet (06-42253408), één van de andere diakenen of stuur een e-mail naar het volgende adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..