Collecte voor vluchtelingen uit Zuid-Soedan op zondag 19 mei

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 28 april 2019

Op zondag 19 mei is de diaconiecollecte bestemd voor het speciale project van de diaconie in 2019: “Hulp aan vluchtelingen uit Zuid-Soedan”. Dit is een project voor hulp aan de vluchtelingen die in 2017 op de vlucht zijn geslagen voor het geweld in hun gebied. Ze verblijven in vluchtelingenkampen in Noord-Oeganda. De Anglicaanse Kerk van Kajo-Keji probeert de mensen in de kampen te ondersteunen met eerste levensbehoeften, maar ook met zaden en landbouwgereedschap, zodat ze een kleine groentetuin kunnen beginnen. Op die manier biedt de kerk hoop in moeilijke omstandigheden. Met jouw en uw bijdrage in de collecte help(t) je/u mee om deze vluchtelingen te ondersteunen en geef je hen wat meer uitzicht en verlichting in hun erg moeilijke situatie.