Multimedia (april 2019)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 27 april 2019

De Multi Media installatie in de kerk is afgelopen week geïnstalleerd. Hierbij is de oude apparatuur van de kerk televisie verwijderd om plaats te maken voor nieuwe. U kunt de kerkdiensten per direct op 2 manieren rechtstreeks volgen:

Kerkradio: u kunt met de bestaande kerkradio kastjes en scanners gewoon blijven luisteren zoals u gewend bent.

Kerk-TV: het is vanaf nu ook mogelijk om via internet rechtstreeks de dienst te volgen. Hiervoor gaat u naar www.kerkomroep.nl, U zoekt naar de kerken in Enter en kiest bij de Hervormde Gemeente om te "kijken" en kiest het betreffende tijdstip. Voor de bewoners van Het Reggedal wordt aan een oplossing gewerkt om weer via de televisie mee te kunnen kijken.