Kerkpleinmarkt 2019

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019

Op D.V. zaterdag 18 mei zal er door onze gemeente weer een Kerkpleinmarkt worden gehouden, de zevende editie alweer. Ook dit jaar hebben wij daarbij weer de samenwerking opgezocht met de Ganzenmarkt. We merken dat beide markten tegelijk versterkend werken, ook met name voor bezoekers en toeristen van buiten Enter. Voor ons een mooie manier om samen gemeente te zijn en op een laagdrempelige manier naar buiten te treden. Daarnaast is het uiteraard ook prachtig om op zo weer een mooi bedrag bij elkaar te verzamelen voor onze gemeente. Ons motto van dit jaar is: Samen sterk voor een nieuw kerkelijk centrum naast de kerk! Voor de verkoop zijn wij weer op zoek naar goede en bruikbare spullen voor de boeken- en rommelmarkt, dit levert altijd veel geld op. Dus een goede reden om uw zolder, schuur en kasten weer eens op te ruimen. Op zaterdagochtend 30 maart zal er een inzamelochtend worden gehouden, van 9.00-10.30 uur kunnen alle spullen worden ingeleverd bij de Oude Pastorie. Maar u kunt ook altijd contact opnemen met Rutger Beverdam, of via een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of onze Facebookpagina.

Voor de Creatie zijn we daarnaast op zoek naar mensen die willen helpen om leuke dingen voor de verkoop te maken. Materialen en voorbeelden kunnen hierbij worden aangeleverd, zodat u hier thuis op uw eigen gemak mee bezig kunt gaan. Dit kan evt. ook samen als groeigroep bijvoorbeeld. Heeft u zelf een leuk idee om te maken? Dan horen wij het uiteraard ook graag van u! Of bent u iemand met groene vingers die wel wat stekjes zou willen grootbrengen voor de verkoop? Ook daarbij is alle hulp van harte welkom! U kunt zich melden bij Henk van de Riet. Verder hebben we op deze dag weer veel vrijwilligers nodig die willen helpen met de opbouw, verkoop achter de kramen, carwash, het bakken van lekkers en hulp bij de kinderactiviteiten. Op zondagmorgen 7 april zullen wij hiervoor weer een oproep doen in de kerk, waarbij u zich na de dienst bij ons kunt opgeven.Verdere informatie volgt via de Kerkelijk Meeleven brief.

Hopelijk mogen wij ook dit jaar weer op uw hulp rekenen? de commissie van de Kerkpleinmark