Jubileum Gerrit Kraa

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 30 december 2017

Op D.V. 26 december a.s. is het 45 jaar geleden dat Gerrit Kraa als organist plaats nam achter de speeltafel van het Van Leeuwen orgel in onze kerk. In 1998 hebben we als orgelcommissie, mede door inbreng van zijn visie, de kerkvoogdij geadviseerd ons huidige fraaie Mense Ruiter orgel aan te schaffen. Vele jaren heeft Gerrit ons op dit mooie instrument willen begeleiden, waar we als gemeente dankbaar voor zijn. Hij is een veelzijdig musicus en het liefst improviseert hij op bekende liederen met een zorgvuldig uitgekozen registratie.
Wij willen hem van harte feliciteren met dit jubileum en bedanken voor zijn jarenlange inzet. Gerrit heeft besloten er nu mee te stoppen. De aanstaande ochtenddienst van 31 december zal zijn laatste reguliere speelbeurt zijn. Na afloop van deze dienst is er gelegenheid om de fam. Kraa te feliciteren en te bedanken. Wel wil Gerrit beschikbaar blijven voor rouw- en trouwdiensten. We bidden hem en zijn vrouw Joke, Gods zegen toe.