Oliebollenactie 2017 (2)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: maandag 20 november 2017

Op 25 november a.s. hopen we, net als vorig jaar, wederom een oliebollenverkoopactie te houden. De opbrengst komt volledig ten goede aan de kerk. Het beslag wordt geleverd door Bakkerij van Otten en de oliebollen worden met liefde en enthousiasme gebakken dus met de kwaliteit zit het wel goed.Vanaf 5 november vindt u in de hal van de kerk een intekenlijst waar u kunt aangeven hoeveel oliebollen u wilt bestellen. Ook kunt u uw bestelling telefonisch doorgeven via (0548) 51 52 01 of via de website www.hervormdenter.nl/oliebollenactie (heeft de voorkeur). U kunt bestellingen nog doorgeven t/m donderdag 23 november.

De oliebollen zijn te koop voor: 5 stuks voor € 4,= en 11 stuks voor € 8,=.
Op 25 november a.s. kunnen de bestellingen, op de door u aangegeven tijd, worden afgehaald in de garage van de Oude Pastorie (Dorpsstraat 57 te Enter). Deze ochtend worden de oliebollen hier vers gebakken. We hopen natuurlijk dat u meehelpt om deze actie wederom tot een succes te maken.