Vrijwilligers (29 oktober 2017)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 29 oktober 2017

In onze gemeente zijn veel vrijwilligers actief. Op allerlei gebieden. Soms wat meer zichtbaar voor iedereen, maar vaak ook “stille werkers”. Zij zorgen ervoor dat veel werk wordt verzet. Werk dat soms pas opvalt wanneer het op enig moment een keer niet is gedaan. De bezuinigingen waarover in het vorige kerkblad hebt kunnen lezen gaan er onder andere voor zorgen dat nog meer werk door vrijwilligers moet worden gedaan. Dat kan lastig zijn, maar aan de andere kant biedt het ook kansen. Vrijwilligerswerk geeft bijv. ook meer verbondenheid met elkaar. Een groep vrijwilligers die voortreffelijk werk doet en dat kunt u iedere week weer zien, is het schoonmaakteam. Elke week is het kerkgebouw prima schoon en op orde. Om dat ook ik de toekomst zo te houden komt het schoonmaakteam nog wat mensen te kort. Wilt u meehelpen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Aanmelden kan via de kerkrentmeesters of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Ook als u vragen hebt kunt u daar terecht. Uw kerkrentmeesters.