Oproep voor schoonmaken kerkgebouw

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 04 maart 2017

We hebben uw hulp en inzet als gemeente nu echt nodig om het schoonmaken van ons kerkgebouw vanaf 1 april mogelijk te maken. Kerken in een schone kerk is voor alle kerkgangers plezieriger. We doen hierbij een dringende oproep aan u allen om in teamverband het schoonhouden van de onze kerk mogelijk te blijven houden. Vele handen maken licht werk is ook hier van toepassing. Samen willen we gemeente zijn, waarbij we ook samen willen zorgen voor een schone kerk. We hopen z.s.m. op positieve reacties van u als gemeente.
De kerkrentmeesters geven u graag verdere informatie.  Uw reactie kunt u sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Bellen kan ook naar (0547) 38 11 21