Concert P(s)alm Pasen (8 April)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 04 maart 2017

Zaterdag 8 april geeft The Psalm Project een concert in onze kerk. Misschien was je er twee jaar geleden in de Gereformeerde kerk of vorig jaar in de Schildkerk ook al bij. Nu kun je in onze eigen kerk de eeuwenoude psalmen die de diepe dalen van het leven maar ook de vreugde ervan uitzingen, in een hedendaagse compositie horen en meezingen. Op deze manier wil The Psalm Project de Psalmen ook voor de toekomstige generaties levend houden en recht doen aan de vaak prachtige melodieën en bekende melodieën van het Geneefs Psalter. Het thema van dit concert is P(s)alm Pasen.
Dit concert wordt georganiseerd door Zingen in de Kerk, een initiatief van de Protestantse Kerk en Kerk in Actie. Tickets zijn gratis maar je moet ze wel reserveren via www.zingenindekerk.nl. Doe dit snel want er blijken er al meer dan 300 gereserveerd te zijn. Meer info? Vraag Sylvie Velten of Sander de Jong.