Kerstwandeling “Volg de ster”

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: woensdag 07 december 2016

Op zaterdag 17 december 2016 wordt u van harte uitgenodigd om deel te nemen aan kerstwandeling “Volg de ster”, de vernieuwde opzet van de jaarlijkse Volkskerstzang.
Beleef al wandelend langs de kerken van Enter het kerstverhaal. Het belooft een sfeervolle avond te worden voor jong en oud. Prachtige muziek, koorzang, samenzang en meer wordt verzorgd door Enterse koren en verenigingen.
U kunt starten om 18.00 uur, 18.30 uur of 19.00 uur in Ons Centrum, Putman Cramerstraat 55. Voor de kinderen zijn hier lampionnen te koop. De tocht eindigt in de Rooms Katholieke Kerk. Wilt u zo veel mogelijk te voet naar Ons Centrum komen? Er is weinig parkeergelegenheid. Eventueel kan de auto bij de parkeerplaats bij RK Kerk worden gezet en loopt u dan naar Ons Centrum.
De toegang is gratis, er is wel een collecte. Houdt u facebook, entersnieuws.nl en kranten in de gaten?  Daar zullen we evt. wijzigingen van tijdstippen en/of route aangeven of melden als de wandeling wegens slechte weersomstandigheden zou moeten worden afgelast.
Wij hopen u te zien! Werkgroep Volkskerstzang