Meelevenbrief op deze site

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 25 september 2016

Momenteel wordt wekelijks op de homepage van de website de meelevenbrief getoond. In de meelevenbrief staan vaak persoonsgegevens (naam, adres, telefoonnummers) van gemeenteleden die ziek zijn, zoveel jaar getrouwd zijn, enz. Nu is er in Nederland de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Deze wet zegt dat persoonsgegevens niet aan willekeurige derden mogen worden verstrekt. Deze wet geldt ook voor de website van Hervormd Enter. We mogen persoonsgegevens van gemeenteleden niet zomaar voor iedereen zichtbaar op de homepage van de site tonen.
Als kerkenraad hebben we daarom besloten om de meelevenbrief niet langer op de site te tonen, vanwege de adresgegeven van gemeenteleden die er op staan. In plaats hiervan zal de meelevenbrief wekelijks per e-mail verstuurd worden naar gemeenteleden die dat willen. Er moet hiervoor eenmalig een e-mailadres op de site worden ingevuld. U/jij krijgt dan wekelijks de meelevenbrief toegestuurd. Per wanneer deze verandering in zal gaan, is nog niet exact bekend. U ontvangt hierover nader bericht. Let wel: Aan de papieren versie van de meelevenbrief verandert niets. Deze blijft gewoon uitgedeeld worden tijdens de kerkdiensten op zondag.
Ook zal de nodige algemene informatie van de KM brief over activiteiten en dergelijke als nieuwsitems op de site vermeld worden.